Kostelecké uzeniny již posedmé oceněny jako nejdůvěryhodnější značka českých spotřebitelů v kategorii maso a uzeniny

Nejdůvěryhodnější značka je jediný marketingový program na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé největší důvěru. Jedná se o nejrozsáhlejší nezávislou anketu zaměřenou na spotřebitelskou důvěru u nás. Cenu uděluje každoročně společnost Atoz Marketing Services a v každé kategorii vítězí pouze jedna nejdůvěryhodnější značka. Do ankety se zapojilo 4 000 respondentů, […]

Chci vědět víc

Ocenění „ČESKÁ CHUŤOVKA“

I v letošní roce jsme byli úspěšní v soutěži o dobrý tuzemský potravinářský výrobek „Česká chuťovka“. V letošním ročníku byly oceněny naše produkty Křemešník 380g a Zapékací rolka se špenátem a sýrem 650g, která získala nejen ocenění Česká chuťovka, ale i Dětská chuťovka. Nejdůležitějším kritériem, které musí každý soutěžní výrobek splňovat, jsou jehovynikající chuťové parametrya samozřejmým předpokladem je […]

Chci vědět víc

Šťavnatá a voňavá
zapékací rolka

Snadno hravě připraví každý kluk i holka Naši Zapékací rolku jsme obuli do svěřího a moderního designu, který vystihuje její jednoduchost a hravost Rolka je vyrobena z pečlivě vybraného a řemeslně opracovaného českého vepřového masa. Prostě snadná večeře, která je téměř bez práce za 45 minut na stole. Najdete ji v příchutích Špenát a sýr a Šunka […]

Chci vědět víc

Naše skvělé podnikové prodejny

V naší snaze dělat vše dobře a poctivě sklízíme další ovoce. V prestižní soutěži o nejlepší řeznickou prodejnu, který uděluje Český svaz zpracovatelů masa jsme jednoznačně zabodovali.Pelhřimovská prodejna, kterou jsme otevřeli v roce 2019 získala v soutěži první místo v kategorii „Řeznicko-uzenářská prodejna roku 2021 – vítěz krajského kola, za území kraje Vysočina “  aprodejna […]

Chci vědět víc

Nejdůvěryhodnější značka roku 2021 zná své oceněné. Češi mají na důvěru ve značky, které nakupují, jasný názor

Sedmý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2021 zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěru ve značky prodávané na území České republiky. Dotázáno bylo čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili přibližně sedm set značek z osmdesáti kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, poskytovatelé energií, drogerie, potraviny a mnoho dalších. V každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka, což […]

Chci vědět víc
100 let

Vyzrálé sušené salámy

Vyzrálé sušené salámy

Více o řadě

Co si dnes připravit