Nejdůvěryhodnější značka roku 2021 zná své oceněné. Češi mají na důvěru ve značky, které nakupují, jasný názor

Sedmý ročník marketingového ocenění Nejdůvěryhodnější značka 2021 zná výsledky průzkumu zaměřeného na důvěru ve značky prodávané na území České republiky. Dotázáno bylo čtyři tisíce respondentů, kteří hodnotili přibližně sedm set značek z osmdesáti kategorií nejrůznějších oblastí, jako jsou služby, poskytovatelé energií, drogerie, potraviny a mnoho dalších. V každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka, což zaručuje, že oceněné značky jsou skutečné silné a důvěryhodné.

Ocenění „Nejdůvěryhodnější značka“ v kategorii „Maso a uzeniny“ si společnost Kostelecké uzeniny a. s. odnesla již pošesté.  

Rádi bychom poděkovali Vám, našim zákazníkům, protože jste nám tímto způsobem již pošesté projevili svou důvěru. Vaše důvěra je pro nás to nejdůležitější. Zároveň to dokazuje, že práce, kterou děláme, je našimi spotřebiteli oceňována a to je pro nás samozřejmě závazek i do dalších let.