• spolupráce na tvorbě finančního plánu společnosti
• zpracovávání Státních výkazů o společnosti a reporting
• provádění analýzy odchylek plánu a skutečnosti finančního a obchodního plánu společnosti
• provádí analýzy hospodaření dílčích úseků společnosti
• předkládání návrhů a opatření ke zlepšení efektivnosti hospodaření společnosti
• příprava pravidelných i „ad-hoc“ reportů (i pro mateřskou společnost Agrofert)
• VŠ vzdělání ekonomického směru
• velmi dobrá znalost MS Excel, znalost MS Access výhodou
• znalost aplikace SAP výhodou
• analytické a koncepční myšlení
• samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost
• schopnost dobře zvládat stres
• časovou flexibilitu
• zázemí stabilní společnosti
• dobré finanční ohodnocení
• zaměstnanecké výhody (25 dnů dovolené, zaměstnanecké balíčky, závodní stravování, příspěvek na penzijní připojištění, pružnou pracovní dobu, průběžné vzdělávání v oboru, Cafeterie)
Místo pracoviště
Typ pracovního vztahu
Požadované vzdělání
Požadované jazyky
Zadavatel